مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-21سياسي

دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهیدان «حمید فضیلت» و «ابراهیم دل حامد»


امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر خلبان رضا یوسفی فرمانده پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز با حضور در منزل خلبانان شهید «حمید فضیلت» و «ابراهیم دل حامد» با خانواده های معظم این شهدای والامقام دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه حجت الاسلام و المسلمین سید احمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و امیر سرتیپ دوم خلبان رضا یوسفی فرمانده پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز  با حضور در منزل شهیدان خلبان حمید فضیلت و ابراهیم دل حامد در شهر تبریز با خانواده های معظم این شهدای والامقام دیدار و گفت وگو کرد.

شهید حمید فضیلت در اسفند ماه سال 1327 در تبریز متولد شد.

به دلیل علاقه ای که به خلبانی داشت وارد دانشکده خلبانی شد و پس از پایان دوره پیشرفته پرواز در آذر ماه سال 1355 به ایران بازگشت و به عنوان خلبان اف 5 انتخاب و به پایگاه دوم شکاری منتقل شد.

با شروع جنگ به مقابله با دشمن پرداخت.

یک ماه از شروع جنگ گذشته بود که به عنوان مامور به پایگاه چهارم شکاری اعزام شد و پس از انجام ماموریت های متعدد، ششم آبان 1359 پس از انجام عملیات هوایی علیه دشمن بعثی با اصابت موشک به هواپیما به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهیدان «حمید فضیلت» و «ابراهیم دل حامد»

دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهیدان «حمید فضیلت» و «ابراهیم دل حامد»