مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-26حوادث

دستگیری آدم ربایان و رهایی گروگان در ایرانشهر


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان اصلی آدم ربایی و رهایی گروگان از اسارت با تلاش کارآگاهان پلیس در کمتر از یک ساعت در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان اصلی آدم ربایی و رهایی گروگان از اسارت با تلاش کارآگاهان پلیس در کمتر از یک ساعت در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سردار دوستعلی جلیلیان امروز یکشنبه 5 آذر در این رابطه افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر ربایش فردی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر توسط افرادی ناشناس و متواری شدن آدم ربایان؛ بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: بلافاصله طرح مهار و کمربند امنیتی در محورهای مواصلاتی در سطح شهرستان ایرانشهر به اجرا درآمد و تردد خودروها در رصد کامل پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: طی بررسی های به عمل آمده و اقدامات اطلاعاتی پلیسی مشخص شد، متهمان فرد ربوده شده را در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر در یک منزل مسکونی انتقال و به گروگان گرفته اند که بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس جهت رهایی گروگان وارد عمل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری آدم ربایان و رهایی گروگان در ایرانشهر

دستگیری آدم ربایان و رهایی گروگان در ایرانشهر