مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 13:052023-11-24ورزشي

اجتماع بسیجیان هرمزگان نشانه عزم راسخ برای مسؤولیت های بزرگ است +عکس


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: اجتماعی بزرگ بسیجیان و گردهم آیی دلاورانه آنان به مناسبت هفته بسیج نشانه کارآمدی و ایمان راسخ برای ایفای مسؤولیت های بزرگ در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، صبح جمعه سوم آذرماه اجتماع بزرگ بسیجیان بندرعباس با حضور مهدی دوستی استاندار و رییس شورای تامین هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری استان و دیگر مقامات نظامی و امنیتی در ورزشگاه تختی بندرعباس برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: مهم ترین مولفه بسیج، ایمان به خدا است حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در جمع 5 هزار بسیجی از مناطق مختلف هرمزگان، مهم ترین ویژگی بسیج را نیروی ایمان برشمرد.

استاندار هرمزگان: تفکر بسیجی به دنیا صادر شده است مهدی دوستی در این آیین ضمن تبریک هفته بسیج، با بیان اینکه بسیجیان ایران به تاسی از امام شان تفکر بسیج را به نقاط مختلف دنیا صادر کرده اند، گفت: باید سلام و درود فرستاد بر بسیجیان یمنی که گلوی کفر را در دریای سرخ گرفته اند و بسیجیان حزب الله و فلسطین که اجازه نمی دهند آمریکای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بسیجیان هرمزگان نشانه عزم راسخ برای مسؤولیت های بزرگ است +عکس

اجتماع بسیجیان هرمزگان نشانه عزم راسخ برای مسؤولیت های بزرگ است +عکس