مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-19اقتصادي

توزیع 100 دستگاه رادیاتور برقی در مدارس استان زنجان


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به توزیع تجهیزات گرمایشی برای مدارس استان گفت: امسال نزدیک به 100 دستگاه رادیاتور برقی برای مدارس استان به ویژه در مناطق روستایی دور افتاده توزیع شده است.

- حمیدرضا اسلامی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس با اشاره به توزیع تجهیزات گرمایشی برای مدارس استان اظهار داشت: امسال نزدیک به 100 دستگاه رادیاتور برقی برای مدارس استان به ویژه در مناطق روستایی دورافتاده توزیع شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه در کل لوازم بخاری گازسوز، بخاری نفتی و چکه ای از مدارس استان حذف شده است، گفت: همه مدارس در مناطق شهری و یا مناطق روستایی مجهز به موتورخانه و یا پکیج هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مناطق دورافتاده که تعداد دانش آموزان آنها هم کم است بخاری های برقی تابشی و یا رادیاتورهای برقی توزیع شده است، افزود: مابقی اقدامات انجام شده مربوط به بحث موتورخانه و پکیج دیواری و زمینی بوده است.

اسلامی با بیان اینکه الزام این اداره کل بر این است که هر مدرسه ای که تحویل داده می شود، انشعابات آب، برق و گاز آن وصل شده باشد در غیر این صورت تحویل آموزش و پرورش داده نمی شود، گفت: پروژه 12 کلاسه شهید سلیمانی در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 100 دستگاه رادیاتور برقی در مدارس استان زنجان

توزیع 100 دستگاه رادیاتور برقی در مدارس استان زنجان