مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-13سياسي

حاجی بابایی: با اجرای پروژه وزارت نیرو آب همدان گوارا می شود


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو از اجرای یک پروژه برای تامین آب گوارا در همدان خبر داده که ظرف یک سال آینده اجرایی می شود.

- حمیدرضا حاجی بابایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان درباره حل مشکلات تامین آب پایدار و گوارا برای همدان اظهار کرد: در جلسه یک ساعته که با وزیر نیرو در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس برگزار شد، موضوع آب شرب همدان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: تامین آب همدان با اجرای پروژه آبرسانی بین حوزه ای تالوار انجام و پوشش لازم داده شده است اما مشکل فعلی ما این است که آب شرب همدان گوارا نیست.

  نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای حل این مشکل از قبل پروژه ای پیگیری می شد تا بتوانیم آب گوارا به همدان رسانده شود، در همین راستا قول داده شد که این مهم ظرف یک سال به انجام برسد.

  وی خاطرنشان کرد: همچنین یکی دیگر از مصوبات این نشست، در نظر گرفتن 500 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تنش های آبی برای تکمیل پروژه آبرسانی از جمله چاه های پدافندی، تصفیه خانه و سایر ملزومات پیش بینی شده در این طرح برای آب پایدار همدان است.

پایان پیام/89040/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی بابایی: با اجرای پروژه وزارت نیرو آب همدان گوارا می شود

حاجی بابایی: با اجرای پروژه وزارت نیرو آب همدان گوارا می شود