مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-15سياسي

قوه قضاییه با عاملان اختلاس چای در کشور برخورد قاطع کند


قوه قضاییه با عاملان اختلاس چای در کشور برخورد جدی و قاطع کند و دولت نیز مدیران پاک دست بکارگیری کند تا شاهد چنین تخلفاتی نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه اظهار داشت: قوه قضاییه با عاملان اختلاس چای در کشور برخورد قاطع و جدی کند، دولت نیز دستگاه های نظارتی را فعال تر کند.

وی اظهار داشت: دولت نیز مدیران خوب و پاک دست را به کارگیری کنند تا شاهد اینگونه موارد نباشیم، مجلس تلاش کند خلا های قانونی را پرکند مجلس بررسی کند و خلاهای قانون را اصلاح کنند، قوانین را شفاف کنند تا سواستفاده نشود.

امام جمعه بروجرد گفت: نظارت در کشور بسیار ضعیف است و باید نظارت ها جدی شود، همه ارگان های نظارتی پای کار باشند تا اینگونه موارد اختلاس پیش نیاید.

حسینی افزود: انتظاری که از مردم داریم این است که نماینده خوب انتخاب کنند، جناحی و سفارشی رای ندهیم، اگر انتخاب خوب داشته باشیم مشکلات به حداقل می رسد.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهارداشت: با خون های پاک امثال شهید مفتح انقلاب بیمه شد، خون این شهیدان در رگ های جوانان دمیده شد و توطئه های دشمنان خنثی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه با عاملان اختلاس چای در کشور برخورد قاطع کند

قوه قضاییه با عاملان اختلاس چای در کشور برخورد قاطع کند