مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:002023-11-24سياسي

بسیج در تمام عرصه ها آماده خدمت رسانی است/ آبرسانی به 420 روستا توسط بسیج در فارس


فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه بسیج در تمام عرصه ها آماده خدمت به مردم است، از آبرسانی به 420 روستای دارای بحران آبی توسط جهادگران بسیجی در استان خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه بسیج در تمام عرصه ها آماده خدمت به مردم است، از آبرسانی به 420 روستای دارای بحران آبی توسط جهادگران بسیجی در استان خبر داد.

سردار یدالله بوعلی، امروز 3 آذرماه در نمایش اقتدار بسیجیان شیراز که به مناسبت هفته بسیج در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، آمادگی بسیج برای خدمت به مردم در تمام عرصه ها را مورد توجه قرار داد و گفت: بسیج درکنار حضور در میدان دفاع سخت و نظامی، در عرصه دفاع نرم و عرصه هایی نظیر علم و دانش، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و.

همواره حضور موثر و پررنگ داشته و به مردم کشور و نظام مقدس اسلامی خدمت کرده است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: بسیجیان استان فارس در قالب پایگاه های مقاومت، گردان های امام حسین(ع)، بیت المقدس، امام علی(ع) و گروه های جهادی در عرصه های مختلف نقش آفرینی کرده و توانسته باور خود را در میدان به اثبات برساند، به نحوی که امروز در استان شاهد اثرات مثبت آن هستیم.

وی با بیان اینکه بسیج در مسائل اجتماعی فعالیت می کند، اظهار کرد: بسیجیان در زمینه مشاوره و کاهش آسیب های اجتماعی، آموزش، توانمندسازی و کمک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج در تمام عرصه ها آماده خدمت رسانی است/ آبرسانی به 420 روستا توسط بسیج در فارس

بسیج در تمام عرصه ها آماده خدمت رسانی است/ آبرسانی به 420 روستا توسط بسیج در فارس