مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 04:352023-11-28بين الملل

دروغگویی متا درباره کاربران زیر 13سال/ ترویج اختلال بدریخت انگاری


شکایتی جدید از متا نشان می دهد این شرکت از حضور کاربران کمتر از 13 سال در پلتفرم هایش مطلع بوده و بدون رضایت والدین، اطلاعات آنها را جمع آوری می کرده است.

- شکایتی جدید از متا نشان می دهد این شرکت از حضور کاربران کمتر از 13 سال در پلتفرم هایش مطلع بوده و بدون رضایت والدین، اطلاعات آنها را جمع آوری می کرده است.

به نقل از انگجت، 33 ایالت آمریکا در شکایتی بدون مهر و موم علیه متا پلتفرمز ادعا کرده اند شرکت نه تنها از استفاده کاربران زیر 13سال از پلتفرم هایش آگاه بوده، بلکه سالها این روند را در اینستاگرام نیز دنبال کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، نخستین بار نشریه نیویورک تایمز این سند را مشاهده کرده که در آن ادعا شده متا از مدت ها قبل درباره شیوه کنترل حساب های کاربران زیر سن قانونی پس از کشف آنها، صادق نبوده است.

همچنین این شرکت هنگامیکه چنین حساب های کاربری گزارش شده اند، آنها را غیر فعال نکرده و به جمع آوری داده های آنها ادامه داده است.

در شکایت جدیدی که روز چهارشنبه فاش شد ادعا شده حضور کاربران زیر 13 سال یک راز آشکار در متا است.

هرچند در بخش سیاست های فیس بوک و اینستاگرام اشاره شده که فرد باید برای حضور در پلتفرم ها حداقل 13 ساله باشد، اما کودکان به راحتی می توانند درباره سن شان دروغ بگویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروغگویی متا درباره کاربران زیر 13سال/ ترویج اختلال بدریخت انگاری

دروغگویی متا درباره کاربران زیر 13سال/ ترویج اختلال بدریخت انگاری