مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-14اقتصادي

دومین محموله تاور پالایشگاه مهر خلیج فارس بندرعباس غول جاده های کشور شد


مدیر پروژه طراحی و ساخت برج های چهارگانه پتروپالایش مهر خلیج فارس از ارسال دومین تاور این پالایشگاه خبر داد.

- مسعود گیوه کی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: پس از ارسال اولین تاور پالایشگاه مهر خلیج فارس بندرعباس در اردیبهشت ماه سال جاری، دومین محموله طی روزهای گذشته به محل پالایشگاه بارگیری و ارسال شد.

وی تصریح کرد: اولین محموله به صورت دو برج با قطرهای داخلی 2500 و 2100 میلیمتر در یک محصول با وزن تقریبی 80 تن و طول 34 متر به صورت یکپارچه طراحی و ساخته و اوایل سال جاری به بندرعباس ارسال شد.

مدیر پروژه طراحی و ساخت برج های چهارگانه پتروپالایش مهر خلیج فارس با بیان اینکه دومین تاور پالایشگاه مهر خلیج فارس بندرعباس  به طول 51 متر و قطر 4.

000 میلیمتر در قسمت پایینی و 3.

150 میلیمتر در قسمت بالایی طراحی و ساخته شده است، بیان کرد: این محموله عظیم الجثه از جنس فولاد و با ویژگی مقاوم به خوردگی و آزمون  (Nace & HIC) با تکنولوژی و تجربه خاص ساخته شده و هم اکنون در جاده های کشور به حرکت درآمده است.

  گیوه کی گفت: با توجه به ابعاد بزرگ این محموله، وزن 200 تنی و حمل سخت آن و مشکلاتی که ممکن بود در مسئله ترافیکی و ایمنی برق به وجود آورد، با نظر متخصصان ساپورت این مخزن بصورت جداگانه و در دو تکه طراحی، ساخته و به صورت عمودی حمل شد که تکه اول اردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین محموله تاور پالایشگاه مهر خلیج فارس بندرعباس غول جاده های کشور شد

دومین محموله تاور پالایشگاه مهر خلیج فارس بندرعباس غول جاده های کشور شد