مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-21اجتماعي

بارش پراکنده برف و باران در ارتفاعات البرز


از اواخر وقت جمعه تا دوشنبه 4 آذر ماه با گذر یک موج ناپایدار ضعیف از منطقه، بارش پراکنده باران و برف به ویژه در ارتفاعات استان پیش بینی می شود.

-  مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: اواخر وقت جمعه تا دوشنبه 4 آذر ماه با گذر یک موج ناپایدار ضعیف از منطقه، بارش پراکنده باران و برف به ویژه در ارتفاعات استان پیش بینی می شود.

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به هشدار پایداری سطح زرد و نارنجی و تداوم پایداری و سکون جو تا عصر فردا جمعه 1 دی ماه در منطقه البرز مرکزی گفت: به موجب آن بعضی ساعات پتانسیل افزایش آلاینده ها مورد انتظار است.

وی مطرح کرد: از اواخر وقت جمعه تا دوشنبه 4 آذر ماه با گذر یک موج ناپایدار ضعیف از منطقه، بارش پراکنده باران و برف به ویژه در ارتفاعات استان پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز ضمن پیش بینی آسمانی قسمتی تا نیمه ابری همراه با هوای آلوده در بعضی ساعات و به تدریج کاهش ابر برای امروز پنج شنبه افزود: فردا جمعه آسمان قسمتی ابری تا ابری همراه با هوای آلوده در برخی ساعات است.

بهاروند احمدی با اشاره به احتمال بارش پراکنده در عصر روز جمعه بیان کرد: شنبه نیز آسمان این استان کمی تا نیمه ابری همراه با بارش خفیف در پاره ای نقاط و غبار محلی در بعضی ساعات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش پراکنده برف و باران در ارتفاعات البرز

بارش پراکنده برف و باران در ارتفاعات البرز