مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 18:352023-11-26پزشكي

اجرای پویش ملی غربالگری فشار خون و دیابت در آستارا


پویش ملی غربالگری فشار خون بالا و دیابت در مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهرک عباس آباد شهرستان آستارا برگزار شد.

- ایسنا/گیلان پویش ملی غربالگری فشار خون بالا و دیابت در مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهرک عباس آباد شهرستان آستارا برگزار شد.

محمدرضا شهاب زاده، فرماندار آستارا امروز، پنجم آذرماه در این برنامه که با حضور امام جمعه آستارا، فرمانده سپاه ناحیه آستارا و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد، با تاکید بر اینکه پایه و اساس این پویش ملی سلامت خانواده در کنترل بیماری های غیر واگیر است، اظهار کرد: در پویش ملی سلامت دو عامل خطرناک در شیوع بیماری ها یعنی فشارخون و دیابت غربالگری خواهد شد.

وی افزود: اطلاع رسانی و آگاهی مردم در این موضوع توسط رسانه ها، امری بسیار موثر است.

فرماندار آستارا با تاکید بر اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، گفت: فشار خون، دیابت و برخی از بیماری ها هستند که با آگاهی و تشخیص به موقع، کنترل و درمان می شوند و لذا یکی از اهداف مهمی است که برنامه سلامت خانواده آن را دنبال می کند، همین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح پویش ملی برای افراد بالای 18 سال در زمینه دو بیماری دیابت و فشارخون بالا از 20 آبان لغایت 15 دی ماه 1402 همزمان با سراسر کشور در مراکز بهداشتی، ایستگاه های ثابت و سیار و خانه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش ملی غربالگری فشار خون و دیابت در آستارا

اجرای پویش ملی غربالگری فشار خون و دیابت در آستارا