مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 16:212023-11-23سياسي

معاون رییس جمهور: 5 هزار واحد صنعتی در دولت سیزدهم احیا شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی ریاست جمهوری، ظهر امروز در دومین کنگره 14 هزار شهید کارگری کشور که در یک شرکت پخش دارو مستقر در استان البرز برگزار شد،  ضمن تقدیر از رشادتها و از خودگذشتگی شهدا، اظهار کرد: صنعت ایران قبل از انقلاب صنعتی وابسته بود و این صنعت در کشورآقا بالاسر داشت.

وی افزود: آمریکایی ها و انگلیسی های مسلط بر صنعت ایران، به کار صنعت اشراف داشتند و اجازه اطلاع از نحوه کار و تولید را به هیچ متخصصی در ایران نمی دادند.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه حتی در معادن و برخی حوزه های دیگر کار دست آمریکایی ها بود، بیان کرد: آنها تلاش می کردند که این وابستگی ادامه داشته باشد و کار به دست ایرانی ها نیفتد.

حسینی با بیان اینکه بعد از انقلاب با تلاش های صورت گرفته اقدامات بسیار خوبی برای استقلال اقتصادی در کشور انجام شد، تصریح کرد: این اقدامات سبب شد که صنعت ایران رشد قابل توجهی داشته باشد و بتواند از این شرایط قبل از انقلاب فاصله بگیرد.

  وی با بیان اینکه در راستای تقویت و گسترش بخش صنعت دولت سیزدهم هم اقدامات موثری انجام داده است، گفت: بیش از 5 هزار واحد تولیدی در این دولت احیا و به چرخه تولید بازگشت، برخی از این واحدها تعطیل و برخی هم مشکلات کمتری داشتند که با اقدامات انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: 5 هزار واحد صنعتی در دولت سیزدهم احیا شده است

معاون رییس جمهور: 5 هزار واحد صنعتی در دولت سیزدهم احیا شده است