مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-18اقتصادي

بهره مندی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی از اعتبار مالیاتی


رییس شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی ایران از ابلاغ دستورالعمل بهره مندی از اعتبار مالیاتی ویژه اعضای شبکه آزمایشگاهی خبر داد.

- رییس شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی ایران از ابلاغ دستورالعمل بهره مندی از اعتبار مالیاتی ویژه اعضای شبکه آزمایشگاهی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اسدی فرد با اشاره به این که اعتبار مالیاتی یکی از تسهیلات کارآمد و ابزارهای تشویقی و حمایتی تمهید شده در قانون جهش تولید دانش بنیان است، اظهار کرد: تا پیش از این شرکت های دانش بنیان، دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی، فناوران و شرکت های صنعتی که واجد شرایط لازم بودند، برای فعالیت های تحقیق و توسعه ای خود از مزایای تسهیلات اعتبار مالیاتی بر اساس این بند مندرج در قانون بهره می بردند؛ اما به تازگی و با تمهیدات صورت گرفته و تصویب شیوه نامه مربوطه، مراکز آزمایشگاهی و تحقیقاتی عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی ایران نیز می توانند از مزایای بند ب ماده 11 قانون جهش تولید دانش بنیان بهره مند شوند.

وی ادامه داد: این دستورالعمل با پیگیری و حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با هدف تسهیل سرمایه گذاری در تجهیز آزمایشگاه های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی ایران تصویب و اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی از اعتبار مالیاتی

بهره مندی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی از اعتبار مالیاتی