مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-18اقتصادي

اقدام قابل تقدیر هلال احمر در اصلاح خط لوله آب شرب آرین شهر


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: پروژه اصلاح خط انتقال آب شرب که توسط جمعیت هلال احمر استان در شهر آرین شهر انجام شد از جهت خدمت به مردم شهر بسیار با ارزش و قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قاینات، مهدی دوستی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی امروز در اختتامیه طرح نذر خدمت و اصلاح خط لوله آب شرب آرین شهر این شهرستان اظهار داشت: شبکه آبرسانی در آرین شهر شامل دو شبکه بهداشتی و آب شرب است و با توجه به بارندگی های خوبی که در این منطقه می شود اما به دلیل ضعف آبخوان ها نمی توانیم بهره کامل را ببریم.

  وی با بیان اینکه آب شرب در شهر آرین شهر به لحاظ کمی و کیفی دچار مشکل است، افزود: این دشت دچار فقر آبخوان است و آب برای مصرف شرب باید شیرین سازی شود.

وی بیان داشت: پروژه اصلاح خط لوله آب شرب در آرین شهر در راستای انتقال آب قنات فیض آباد به شبکه آب شرب آرین شهر به همت جمعیت هلال احمر استان انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به قدمت 60 ساله لوله های انتقال آب در این شهر، اظهار داشت: این مهم باعث می شد تا هدرفت آب شرب بالا باشد که اصلاح این خطوط این مشکل را برطرف کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه آبرسانی به آرین شهر نیاز به تعریف پروژه های کلان تری دارد، گفت: یکی از شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام قابل تقدیر هلال احمر در اصلاح خط لوله آب شرب آرین شهر

اقدام قابل تقدیر هلال احمر در اصلاح خط لوله آب شرب آرین شهر