مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 21:552023-12-15بين الملل

شرکت دانمارکی انتقال محموله های باری از طریق دریای سرخ را متوقف کرد


شرکت کشتی رانی مائرسک امروز جمعه اعلام کرد انتقال محموله های کانتینری از طریق دریای سرخ را تا اطلاع ثانوی معلق کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شرکت کشتی رانی مائرسک به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های کشتی رانی در سراسر دنیا امروز جمعه اعلام کرد انتقال محموله های کانتینری از طریق دریای سرخ را تا اطلاع ثانوی معلق کرده است.

یک سخنگوی مائرسک به خبرگزاری رویترز گفت که این شرکت دانمارکی قصد دارد محموله های خود را از طریق آفریقا عازم مقصدهای خود کند.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: بعد از حادثه ای که روز گذشته برای مائرسک جبل الطارق اتفاق افتاد و حمله دیگری که امروز به یک کشتی کانتینر ما انجام شد به همه کشتی های مائرسک در این منطقه که قرار بود از تنکه باب المندب عبور کنند دستور داده ایم سفرشان را تا اطلاع ثانوی متوقف کنند.

ساعتی قبل تر سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای این کشور 2 کشتی را که در حال حرکت به سمت فلسطین اشغالی بوده اند، هدف حمله قرار داده اند.

 سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد نیروی دریایی این کشور در حمایت از مردم غزه و در راستای اجرای دستورات سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله، 2 کشتی کانتیری به نام های MSC Alanya و  MSC PALATIUM III را با موشک های دریایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت دانمارکی انتقال محموله های باری از طریق دریای سرخ را متوقف کرد

شرکت دانمارکی انتقال محموله های باری از طریق دریای سرخ را متوقف کرد