مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-02پزشكي

ضارب پرستار یاسوجی باید به اشد مجازات برسد


معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ضارب پرستار یاسوجی باید به اشد مجازات برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج در پی درگیری میان همراه بیمار با پرستار در بیمارستان شهید دکتر قربانعلی جلیل یاسوج و مضروب شدن شدید پرستار خواهانی از ناحیه گردن بر اثر ضربه چاقو؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی در جمع پرستاران گفت: وقتی که شب گذشته این حادثه را شنیدم گویی حادثه برای برادر خودم پیش آمده بود و تا صبح مضطرب و نگران بودم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی با انتقاد شدید از رسانه ها گفت: بارها گفتیم بشکند قلمی که ننویسد بر کادر درمان استان کهگیلویه و بویراحمد چه می گذرد زیرا رسانه ها به جای پرداختن به مشکلات پرستاران فقط می نویسند کجای بیمارستان زباله ریخته و کجای بیمارستان فرو ریخته اما از دردهای کادر درمان چیزی نمی گویند و نمی نویسند.

شهامت افزود: این مشکلات باید به صورت زیرساختی برطرف شود خواسته اولیه ما این است که به عنوان مدعی العموم مسئولان قضایی ورود پیدا کنند و این موضوع اصلاً نباید شخصی شود و نباید اینگونه پنداشته شود که طرف کسی را دارد که از او گذشت کنند.

وی گفت: معاون وزیر بعد از شنیدن این موضوع با ما تماس گرفت و جویای حال همکارمان شد و درخواست کرد که اگر کمکی لازم باشد از مرکز انجام شود و هم موضوع امنیت اورژانس های کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضارب پرستار یاسوجی باید به اشد مجازات برسد

ضارب پرستار یاسوجی باید به اشد مجازات برسد