مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-01پزشكي

ارائه مدل پیش بینی سالمندی موفق در کشور


محققان دانشگاه علوم پزشکی ایران موفق به ارائه مدل پیش بینی سالمندی موفق شدند که استفاده از آن در مراحل اولیه زندگی سالمندان یا حتی در افراد میانسال منجر به بهبود عملکرد فیزیکی، - محققان دانشگاه علوم پزشکی ایران موفق به ارائه مدل پیش بینی سالمندی موفق شدند که استفاده از آن در مراحل اولیه زندگی سالمندان یا حتی در افراد میانسال منجر به بهبود عملکرد فیزیکی، کاهش اختلالات فیزیکی و شناختی، افزایش مشارکت اجتماعی و موفقیت در سال های واپسین زندگی آن ها می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سمیه نصیری، استادیار مدیریت اطلاعات سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران در تشریح این طرح تحقیقاتی با عنوان ارائه مدل پیش بینی سالمندی موفق با استفاده از رویکرد یادگیری ماشین گفت: در این طرح دکتر مریم احمدی به عنوان مجری اصلی و رئوف نوپور؛ مجری دانشجو و من به عنوان همکار طرح مشارکت داشتیم.

دلیل اصلی انتخاب موضوع به ماهیت و مشکلات دوره سالمندی مربوط می شود؛ این که جمعیت سالمندی روبه افزایش است و این گروه از اقشار جامعه آسیب پذیر بوده و با مشکلاتی همچون افزایش بیماری های غیر واگیر و مزمن روبه روهستند.

پدیده سالمندی با تغییرات عمده ای در ابعاد مختلف سلامتی مانند کاهش کیفیت زندگی، وابستگی فرد به دیگران در انجام کارهای روزانه، افزایش اختلالات روانی در فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مدل پیش بینی سالمندی موفق در کشور

ارائه مدل پیش بینی سالمندی موفق در کشور