مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 08:352023-12-02فرهنگي

مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات و رسانه های استان اردبیل برگزار می شود


مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان اردبیل گفت: هم زمان با سراسر کشور مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات و رسانه های استان اردبیل با موضوع و دستور انتحاب اعضای هیئت مدیره و هم چنین انتخاب بازرسان در ماه جاری برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی رضا وکیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری و نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات و رسانه های استان اردبیل با موضوع و دستور انتحاب 7 نفر به عنوان اعضای هیئت مدیره و به مدت 3 سال و همچنین انتخاب 2 نفر به عنوان بازرسان جدید خانه مطبوعات و رسانه های استان به مدت 1 سال در ماه جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: زمان برگزاری مجمع عمومی عادی موسسه خانه مطبوعات و رسانه های استان اردبیل هم زمان به صورت کشوری در روز سه شنبه 28 آذر ماه سال جاری از ساعت 10 الی 12 ظهر به صورت الکترونیکی و از طریق وارد شدن به پروفایل شخصی در سایت خانه مطبوعات کشور به آدرس اینترنتی  www.

khanehmatbooat.

ir با  شرکت اعضای اصلی خانه مطبوعات و رسانه های استان اردبیل انجام خواهد شد.

مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های استان اردبیل از اعضای اصلی خانه که قصد نامزد شدن در انتخابات آتی خانه مطبوعات و رسانه های استان اردبیل به عنوان عضو هیئت مدیره و یا به عنوان بازرس ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات و رسانه های استان اردبیل برگزار می شود

مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات و رسانه های استان اردبیل برگزار می شود