مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:402023-11-27اقتصادي

20 دستگاه ماینر در ری خاموش شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد قاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق و جمع آوری دستگاه های ارز رمز دیجیتال غیر مجاز در سطح شهرستان، - فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 20 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش بیش از 15 میلیارد ریال، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد قاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق و جمع آوری دستگاه های ارز رمز دیجیتال غیر مجاز در سطح شهرستان، با اقدامات پلیسی صورت گرفته توسط مأموران کلانتری 178 شمس آباد و 173 امین آباد تعداد 20 دستگاه ماینر فعال از یک کارگاه صنعتی در شمس آباد و از یک دامداری در روستای ده خیر شهرری، کشف و جمع آوری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه ارزش این دستگاه ها توسط کارشناسان مربوطه بیش از 15 میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: 2 نفر متهم در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: شهروندان برای کمک به اقتصاد جامعه و جلوگیری از استفاده غیرقانونی برق یارانه ای توسط سودجویان، مردم می توانند در صورت اطلاع از این گونه موارد، موضوع را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 دستگاه ماینر در ری خاموش شد

20 دستگاه ماینر در ری خاموش شد