مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 07:552023-12-21حوادث

هواپیمای فضایی چین «6 شیء مرموز» را در مدار زمین قرار داد


داده های ماهواره ای که توسط بشقاب های زمینی دریافت شده اند نشان می دهند که بر خلاف امواج حاصل از ماموریت های قبلی فضاپیمای چین، امواج جدید «بسیار متناوب هستند و مدت زیادی باقی نمی مانند».

- هواپیمای فضایی چین 6 شیء مرموز را در مدار زمین قرار داد داده های ماهواره ای که توسط بشقاب های زمینی دریافت شده اند نشان می دهند که بر خلاف امواج حاصل از ماموریت های قبلی فضاپیمای چین، امواج جدید بسیار متناوب هستند و مدت زیادی باقی نمی مانند .

/ عکس: رهاسازی اشیاء توسط هواپیمای فضایی ناسا در مدار زمین در سال 2012 تنها چهار روز پس از پرتاب هواپیمای فضایی چین به نام شن لانگ ، ردیاب های ماهواره ای در جهان که اجرام فضایی را از نزدیک رصد می کنند استقرار 6 شیء مرموز را در مدار زمین ثبت کردند.

این اشیاء که انتشار گازهای گلخانه ای از برخی از آنها دیده شده است، در سومین ماموریت این فضاپیما به مدار زمین منتقل شده اند و امواجی را منتشر می کنند که پیشتر توسط اشیاء رهاشده توسط هواپیمای فضایی چین در ماموریت های قبلی رصد شده بود.

علیرغم حدس و گمان هایی که در این خصوص زده می شود، هنوز مشخص نیست که این اشیاء دقیقا چه چیزی هستند.

داده های ماهواره ای که توسط بشقاب های زمینی دریافت شده اند نشان می دهند که بر خلاف امواج حاصل از ماموریت های قبلی فضاپیمای چین، امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواپیمای فضایی چین «6 شیء مرموز» را در مدار زمین قرار داد

هواپیمای فضایی چین «6 شیء مرموز» را در مدار زمین قرار داد