مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-03پزشكي

فرصت اخذ سه تک درس مجازی برای دانشجویان علوم پزشکی تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  ثبت نام تک درس های مجازی «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل»، «اصول و مبانی مدیریت خطر حوادث و بلایا» و «مفاهیم تامین مالی و بیمه سلامت» برای تمام دانشجویان علوم پزشکی از 30 آبان 1402 آغاز شد و دانشجویان تا 10 آذر فرصت .

- مهلت ثبت نام تک درس های مجازی آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل ، اصول و مبانی مدیریت خطر حوادث و بلایا و مفاهیم تامین مالی و بیمه سلامت تا 14 آذر 1402 تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  ثبت نام تک درس های مجازی آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل ، اصول و مبانی مدیریت خطر حوادث و بلایا و مفاهیم تامین مالی و بیمه سلامت برای تمام دانشجویان علوم پزشکی از 30 آبان 1402 آغاز شد و دانشجویان تا 10 آذر فرصت داشتند با ورود به سایت دانشگاه علوم پزشکی هوشمند، این تک درس ها را اخذ کنند.

دانشگاه علوم پزشکی هوشمند اعلام کرده است فرصت اخذ دو واحد درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل ، اصول و مبانی مدیریت خطر حوادث و بلایا و مفاهیم تامین مالی و بیمه سلامت را برای دانشجویان رشته های علوم پزشکی تا 14 آذرماه 1402 تمدید کرده است.

شرایط آموزشی تک درس های آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت اخذ سه تک درس مجازی برای دانشجویان علوم پزشکی تمدید شد

فرصت اخذ سه تک درس مجازی برای دانشجویان علوم پزشکی تمدید شد