مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:002023-11-22اقتصادي

رشد 6 درصدی روند تخصیص ارز به واحدهای تولیدی


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از رشد 6 درصدی روند تخصیص ارز به واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: این میزان رشد نشانگر آن است که برای تامین مواد اولیه واحدهای صنعتی و تولیدی ارز مناسب تخصیص داده شده است البته رشد تولید بیش از این میزان است.

- ایسنا/مرکزی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از رشد 6 درصدی روند تخصیص ارز به واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: این میزان رشد نشانگر آن است که برای تامین مواد اولیه واحدهای صنعتی و تولیدی ارز مناسب تخصیص داده شده است البته رشد تولید بیش از این میزان است.

محمدمهدی برادران اول آذرماه ماه 1402 در جریان بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهر صنعتی کاوه ساوه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه فرآیند توسعه در حوزه سرمایه گذاری صنایع به شدت دنبال می شود، اظهار کرد: با همراهی سازمان تامین اجتماعی موضوع اخذ وجوهی که در گمرکات برای سرمایه گذاری های جدید حوزه ماشین آلات صورت می گرفت منتفی شده یا به حداقل رسیده است.

وی همچنین به حمایت دولت در حوزه تامین و تخصیص ارز واحدهای تولیدی که دارای عمر بالایی در حوزه تولید و میزان رشد مناسب هستند اشاره کرد و گفت: این سیاست حمایتی به منظور رشد روزافزون تولید با اولویت واحدهای فعال انجام می شود و برای مابقی واحدهای تولیدی نیز با حمایت بانک مرکزی ارز مورد نیاز تخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 6 درصدی روند تخصیص ارز به واحدهای تولیدی

رشد 6 درصدی روند تخصیص ارز به واحدهای تولیدی