مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:002023-12-13اقتصادي

فعالان اقتصادی از اول دی به سامانه مودیان متصل می شوند


اتصال فعالان اقتصادی به سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی موجب شفافیت و عدالت مالیاتی می شود که این روند از ابتدای دی ماه سال جاری برای فعالان اقتصادی آغاز و تا پایان زمستان ادامه خواهد داشت.

- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اتصال فعالان اقتصادی به سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی موجب شفافیت و عدالت مالیاتی می شود که این روند از ابتدای دی ماه سال جاری برای فعالان اقتصادی آغاز و تا پایان زمستان ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احسان خاندوزی اظهار کرد: تمرکز تیم اقتصادی دولت در سال های 1401 و 1402 برگرداندن ریل اقتصاد بر مسیر رونق به جای رکودهای چند ساله در اقتصاد ایران، کاهش شدید سرمایه گذاری و برگرداندن به رشد مثبت آن و همچنین کاهش نرخ بیکاری در یکی دو سال گذشته بوده که ثمرات آن را در اقتصاد ایران اکنون آمارها حکایت می کنند.

وزیر اقتصاد به موضوعات مهم سال 1403 و دوره میان مدت اقتصاد ایران اشاره کرد و افزود: غیر از اصلاح نرخ های رشد سرمایه گذاری، نرخ اشتغال یا کاهش بیکاری و تجارت خارجی البته با شرکای تجاری کشور به سمت اصلاح ساختار معیوب اقتصاد ایران حرکت می کنیم، یعنی لوازم ادامه همین رشد سرمایه گذاری در بلند مدت را فراهم می کنیم تا رشد اقتصادی یا سرمایه گذاری، یک اتفاق موقت و کوتاه مدت در کشور نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان اقتصادی از اول دی به سامانه مودیان متصل می شوند

فعالان اقتصادی از اول دی به سامانه مودیان متصل می شوند