مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-02سياسي

جهاد دانشگاهی روحیه جهادی را در بخش های پژوهشی و آموزشی کشور جاری کرد


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: جهاد دانشگاهی روحیه جهادی را در بخش های پژوهشی و آموزشی کشور جاری کرد.

- ایسنا/هرمزگان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: جهاد دانشگاهی روحیه جهادی را در بخش های پژوهشی و آموزشی کشور جاری کرد.

محسن خاکی نهاد، امروز (یازدهم آذرماه) در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان که در دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان برگزار شد، با اشاره به ارزشمندبودن روحیه جهادی موجود در سازمان جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهادگران در اوایل انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف عمرانی و اقتصادی وارد میدان جهاد شدند و اتفاقات بسیار بزرگی را رقم زدند.

وی، با بیان اینکه جهاد دانشگاهی ادامه دهنده راه جهادگران اول انقلاب است، عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی جهادگران وارد عرصه های پژوهشی و تحقیقی شدند و همان روحیه جهادی را در عرصه های دیگر جاری کردند که اتفاقات مثبتی را در کشور به ثبت رساند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان با اشاره به لزوم ارتقاء سطح دانش و آگاهی کارکنان دولت در زمینه های مختلف، تشریح کرد: باید از طریق برگزاری دوره های آموزشی مختلف برای کارکنان دولت به ارتقاء دانش تخصصی و عمومی بدنه دستگاه های اجرایی گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی روحیه جهادی را در بخش های پژوهشی و آموزشی کشور جاری کرد

جهاد دانشگاهی روحیه جهادی را در بخش های پژوهشی و آموزشی کشور جاری کرد