مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:252023-11-27سياسي

نمایشگاه دستاوردهای انرژی اتمی در کرمان برگزار می شود


مدیر امور نمایشگاه های سازمان انرژی اتمی گفت: در راستای امیدآفرینی در جامعه و نمایش دستاوردهای انرژی اتمی از 11 تا 15 آذرماه جاری نمایشگاه دستاوردهای انرژی اتمی در دانشگاه باهنر برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمد تقی شجاعی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن کنفرانس دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، در خصوص نمایشگاه دستاوردهای انرژی اتمی اظهار کرد: در راستای رسالت دانشگاه در حوزه جهاد تبیین و افزایش امید در جامعه خصوصا در بین قشر جوان و تحصیلکرده سازمان انرژی هسته ای بر آن شد که نمایشگاه تخصصی صنعت هسته ای را در دانشگاه های کشور و با محوریت دانشگاه های معین در کشور برگزار کند.

مدیر امور نمایشگاه های سازمان انرژی اتمی با اشاره به زمان برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد : نماشگاه از 11 تا 15 آذر ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه شهید باهنر کرمان در ساعات 8 تا 12 و 14 تا 17 برگزار خواهد شد و تعدادی از دستاوردهای مربوط به حوزه انرژی در حوزه های مختلف در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اتفاقات اخیر که در حوزه امنیت و سیاست کشور رخ داده این نمایشگاه با نگاهی متفاوت نسبت به سال های گذشته به دستاوردهای انرژی هسته ای خواهد پرداخت و بر روی تأثیرات و استفاده روزمره از این انر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای انرژی اتمی در کرمان برگزار می شود

نمایشگاه دستاوردهای انرژی اتمی در کرمان برگزار می شود