مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 17:312023-11-23اجتماعي

احداث 76 باب مدرسه توسط خیرین در شهرستان های استان تهران طی یک سال گذشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر،مجید پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهراندر حاشیه جمع خیرین مدرسه ساز شهرستان اسلامشهر در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ما امسال در مجموعه شهرستان های استان تهران حدود 76 مدرسه خیرساز را با مشارکت دولت و نوسازی مدارس در 21 شهر و شهرستان آماده کردیم که بی سابقه بوده است.

وی افزود: یک میلیون و 110 هزار دانش آموز در مدارس استان تهران مشغول تحصیل هستند و اگر 50 هزار معلم راهم اضافه کنیم در بازه مسافتی 360 کیلومتر شهرستانهای استان تهران، کمبود مدارس بسیار مشهود است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران با اشاره به تراکم دانش آموزی در تهران ،بیان کرد: سرانه استفاده از فضاهای آموزشی در کشور 8 متر متربع برای هر دانش آموز است و متأسفانه این نرخ در شهرستان های استان تهران2.

2متر به ازای هر دانش آموز است و حتی در برخی مناطق این عدد به 1 متر مربع نیز می رسد و باید با کمک خیرین این فاصله تا استاندارد را کاهش دهیم.

وی تاکید کرد: در سطح شهرستانهای استان تهران، بالغ بر 4200 ساختمان داریم که عمدتاً دو شیفت اداره می شود، که بیش از 1300 مدرسه را با کمک خیرین ساخته شده و تقریباً به همین میزان مدرسه برای چند سال آینده نیاز است تا بتوان مدارس را تک شیفت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 76 باب مدرسه توسط خیرین در شهرستان های استان تهران طی یک سال گذشته

احداث 76 باب مدرسه توسط خیرین در شهرستان های استان تهران طی یک سال گذشته