مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-05ورزشي

بیانیه 4 بندی کمیسیون اخلاق درمورد مباحث مطرح شده مجمع کمیته ملی المپیک


کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک بیانی ای 4 بندی را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک در خصوص مباحث مطرح شده امروز در مجمع عمومی این کمیته، بیانیه زیر را منتشر کرد:  طرح پیشنهاد تاسیس مرکز حکمیت و داوری ورزش در جلسه روز جاری مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با حاشیه هایی مواجه بود که کمیسیون اخلاق وظیفه خود می داند مطالبی  برای شفاف سازی و رفع ابهامات بیان نماید: 1- با توجه به مراجعات مکرر به کمیسیون اخلاق برای حل و فصل اختلافات در ورزش به جهت عدم ارتباط موضوعی پیشنهادی تاسیس نهاد داوری در ورزش خدمت ریاست سابق و فعلی کمیته ملی المپیک مطرح شد.

2- بنابر نظر ریاست محترم کمیته ملی المپیک مقرر شد این پیشنهاد در دستور کار مجمع قرار گرفته و حضور رییس کمیسیون در مجمع بنابر تشخیص ریاست محترم کمیته صرفا برای طرح ضروریت این امر بوده است.

3- بر خلاف تصور ایجاد شده مرکز حکمیت و داوری ورزش یک شرکت و یا موسسه تجاری بوده که باید بر اساس مقررات داخلی و بین المللی ثبت و فعالیت نماید و هیچگونه ارتباطی با کمیسیون اخلاق ندارد.

بدیهی است هیات عمومی این شرکت اعضای محترم مجمع بوده و تصویب اساسنامه و انتخاب اعضای هیات رییسه آن مستقیما توسط مجمع صورت خواهد پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه 4 بندی کمیسیون اخلاق درمورد مباحث مطرح شده مجمع کمیته ملی المپیک

بیانیه 4 بندی کمیسیون اخلاق درمورد مباحث مطرح شده مجمع کمیته ملی المپیک