مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:202023-11-28بين الملل

روسیه: اوکراین از مواد شیمیایی برای مسموم کردن مقام های روسی استفاده می کند


معاون وزیر بازرگانی و صنعت روسیه، واشنگتن و متحدانش را به تامین مواد شیمیایی سمی به کی یف متهم کرده و مدعی استفاده از آنها در حملات به مقامات روسی در اراضی تحت کنترل مسکو شده که در سال 2022 به روسیه پیوستند.

- معاون وزیر بازرگانی و صنعت روسیه، واشنگتن و متحدانش را به تامین "مواد شیمیایی سمی" به کی یف متهم کرده و مدعی استفاده از آنها در حملات به مقامات روسی در اراضی تحت کنترل مسکو شده که در سال 2022 به روسیه پیوستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری راشاتودی، کریل لیسوگورسکی معاون وزیر بازرگانی و صنعت روسیه این ادعاها را به سازمان منع تسلیحات شیمیایی ارائه و عنوان کرد که شواهدی مستدل وجود دارد که آمریکا و متحدانش چنین موادی را برای کی یف تامین کرده اند.

وی در بیست و هشتمین کنفرانس کشورهای عضو سازمان منع تسلیحات شمیایی در لاهه گفت: ما شواهدی مستدل داریم که آمریکا و متحدانش برای اوکراین مواد شیمیایی مسموم کننده ارائه کرده و آنها را به کی یف داده اند.

گفته می شود که مواد شیمیایی که ظاهرا توسط غرب تهیه شده، به نیروهای مسلح اوکراین و مزدوران خارجی تحویل داده شده است.

این مقام روسی همچنین مدعی شد: همچنین شواهدی وجود دارد که عوامل اطلاعاتی رژیم کی یف از مواد شیمیایی سمی و روان گردان علیه مقام های مناطق تحت کنترل مسکو استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: اوکراین از مواد شیمیایی برای مسموم کردن مقام های روسی استفاده می کند

روسیه: اوکراین از مواد شیمیایی برای مسموم کردن مقام های روسی استفاده می کند