مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 11:002023-11-23اقتصادي

اهتمام ویژه جهت تهیه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گیلان


نماینده عالی دولت در گیلان بر لزوم اجرای برنامه های راهبردی دولت سیزدهم در حوزه مسکن تاکید کرد و گفت: اهتمام ویژه برای تهیه و شناسایی زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان را ضروری است.

- ایسنا/گیلان نماینده عالی دولت در گیلان بر لزوم اجرای برنامه های راهبردی دولت سیزدهم در حوزه مسکن تاکید کرد و گفت: اهتمام ویژه برای تهیه و شناسایی زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان را ضروری است.

اسدالله عباسی در دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: با توجه به تاکید رییس جمهور در خصوص سرعت بخشیدن به احداث واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن، باید در شهرهایی که با کمبود زمین مواجه هستیم با جدیت ورود کرده و با تدبیر و گره گشایی زمین موردنیاز تهیه شود.

وی با بیان اینکه مدیران اجرایی به ویژه متولیان حوزه مسکن برای تغییر وضعیت موجود به مطلوب باید جهادی عمل کنند، افزود: پس از هشت سال رکود در بخش ساخت و ساز، تلاش ما در این دولت بر جبران عقب ماندگی های موجود از جمله در پروژه مسکن مهر است.

وی با بیان اینکه برای تامین زمین در استان گیلان محدودیت هایی وجود دارد، تصریح کرد: با این وجود تاکنون 180 هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن آماده شده و 16 هزار واحد توسط ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و نیروهای مسلح و سایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام ویژه جهت تهیه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گیلان

اهتمام ویژه جهت تهیه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گیلان