مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-20سياسي

اختصاص واحد مسکونی برای ساکنان منطقه کوی فلسطین


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ساکنان تعدادی از واحدهای مسکونی در منطقه کوی فلسطین که در محدوده راه آهن، ساکن هستند همزمان با سفر استانی دور دوم رییس جمهور به استان در پروژه های مسکن ملی شهر زنجان صاحب خانه خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان پیش از امروز در جلسه پیگیری جابه جایی ساکنین کوی فلسطین زنجان در استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در سفر دور نخست رییس جمهور به استان زنجان دستور تسریع در رفع مشکلات و جابه جایی ساکنین محله کوی فلسطین از سوی آیت الله رییسی صادر شد که در این راستا با پیگیری استاندار و هماهنگی صورت گرفته تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت برای جابه جایی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه عملیاتی شدن طرح جابه جایی کوی فلسطین از اولویت های مسوولین استان است، ابراز کرد: همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، براساس اولویت در چند مرحله جابه جایی انجام می شود.

وی افزود: در زون سوم 64 واحد مسکونی کوی فلسطین زنجان از دی ماه تا خردادماه سال آینده به پروژه های نهضت ملی مسکن انتقال داده می شوند.

اسماعیلی تصریح کرد: تعدادی از واحدهای مسکونی در  منطقه کوی فلسطین زنجان که در محدوده راه آهن هستند در اولویت بوده و در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص واحد مسکونی برای ساکنان منطقه کوی فلسطین

اختصاص واحد مسکونی برای ساکنان منطقه کوی فلسطین