مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 17:102023-12-17سياسي

11 قاصد خوشنام خبر از عشق آوردند


یادگاران والفجر 8 همچون قاصدان خوشنام دوران دفاع مقدس امروز دیار علویان را با رایحه خوش فاطمی زینت داده و درس ایثار و از جان گذشتگی را به یادمان آوردند.

- مردم شهید پرور مازندران روز یکشنبه 26 آذرماه با 11 شهید گمنام دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کرده و آلاله های زهرایی را تا محل تدفین تشییع کردند.

در بین شهدایی که امروز در بالای دستان مردم ولایتمدار مازندران تشییع می شد پیکر جوان 17 ساله ای بود که از همرزمان خود در عملیات والفجر 8 جا ماند.

گویا این شهید بعد از 4 دهه می خواست تداعی گر یاد و خاطر شهدایی همچون شهید رسول صالحی، مجید کوزه گر خاکی، ابراهیم خلج کجی، رسول کرد امیری و سایر همرزمانش باشد که امروز در ابتدای رامسر به استقبالش آمده اند.

تا بر روی دستان مردم شهید پرور این شهرستان در اردوگاه میرزا کوچک خان تدفین شود.

قاصد دیگر از آلاله های زهرایی در بین شهدا خودنمایی می کرد این شهید 26 ساله از تک دشمن در جزیره مجنون امروز به مازندران آمد تا پس از تشییع، میهمان مردم ولایتمدار شهرستان فریدونکنار در اردوگاه دانش آموزی کمیته امداد امام خمینی (ره) شود.

گویا آمده است تا نقش شیرمردان فریدونکناری هچون شهید بصیر، حمیدرضا اسفندیاری، محمدمهدی آرزم، شاهپور جهانیان، عظیم سلحشور و سایر همرزمان خود را به رخ جوانان امروزی بکشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 قاصد خوشنام خبر از عشق آوردند

11 قاصد خوشنام خبر از عشق آوردند