مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-13اجتماعي

1500 راننده غیرمجاز در سرویس مدارس تبریز


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از شناسایی فعالیت یک هزار و 500 راننده به صورت غیرمجاز در سرویس مدارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عبدالرحیم قاصدی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از تایید صلاحیت های فردی و خودرویی رانندگان بیش از 2 هزار دستگاه خودرو توسط مراجع ذیصلاح، برچسب و مجوز فعالیت آنها جهت ارائه سرویس ایاب و ذهاب برای دانش آموزان صادر شد.

وی افزود: مدارک حدود 1500 نفر راننده دیگر نیز که به صورت غیر مجاز فعالیت می کردند توسط گشت های خودرویی و بازرسان سازمان دریافت و جهت طی مراحل قانونی به مسئولان مربوطه تحویل داده شده است.

قاصدی گفت: از ابتدای مهر ماه سال جاری، گشت های تلفیقی با حضور بازرسان سازمان تاکسیرانی و نمایندگانی از آموزش و پروش و پلیس راهور نحوه ارائه سرویس ایاب و ذهاب برای دانش آموزان مدارس نواحی پنجگانه آموزش و پرورش را رصد می کنند و این امر تا بررسی سرویس های تمامی مدارس ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به همکاری تعداد 37 شرکت حمل ونقل درون شهری در ارائه سرویس مدارس افزود: این شرکت ها در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند)  ثبت نام کرده و پس از طی مراحل لازم مجاز به عقد قرارداد با مدارس و معرفی خودرو برای بررسی صلاحیت و صدور برچسب و مجوز فعالیت به عنوان سرویس مدرسه گردید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 راننده غیرمجاز در سرویس مدارس تبریز

1500 راننده غیرمجاز در سرویس مدارس تبریز