مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-27اجتماعي

دو مدرسه 12 و شش کلاسه در شهرستان زرند افتتاح شد


طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان مدرسه شش کلاسه خیرساز زنده یاد مهندس محمدعلی صاحبقدم لطفی «کرمان دانا 12» با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان در زرند افتتاح شد.

- با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان؛ دو مدرسه 12 و شش کلاسه در شهرستان زرند افتتاح شد ایسنا/کرمان طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان مدرسه شش کلاسه خیرساز زنده یاد مهندس محمدعلی صاحبقدم لطفی کرمان دانا 12 با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان در زرند افتتاح شد.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان امروز ششم آذرماه در آیین افتتاح این مدرسه خیرساز با تقدیر از همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان با آموزش و پرورش، از افتتاح و بهره برداری از 713 کلاس درس در استان در مهر ماه سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به تفاهم نامه ساخت 120 مدرسه در قالب 720 کلاس درس توسط اتاق بازرگانی کرمان، گفت: بر اساس تفاهم انجام شده با سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور تمام پروژه های آموزشی نیمه تمام خیر ساز استان کرمان تا پایان سال 1402 تکمیل می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از اختصاص 1400 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های آموزشی و پرورشی استان در سفر ریاست جمهوری به استان خبر دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو مدرسه 12 و شش کلاسه در شهرستان زرند افتتاح شد

دو مدرسه 12 و شش کلاسه در شهرستان زرند افتتاح شد