مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-02اقتصادي

وانت های میوه فروش و دکه های بدون مجوز بندرعباس ساماندهی شود


استاندار هرمزگان بر ساماندهی و زیباسازی ورودی های استان و به ویژه شهر بندرعباس که به مثابه نخستین فضای شهری در ذهن مردم و مسافران شکل می گیرد، - ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان بر ساماندهی و زیباسازی ورودی های استان و به ویژه شهر بندرعباس که به مثابه نخستین فضای شهری در ذهن مردم و مسافران شکل می گیرد، تاکید کرد.

مهدی دوستی امروز (یازدهم آذرماه)، در نشست ساماندهی ورودی های شهر بندرعباس که با حضور معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استانداری هرمزگان و مدیران دستگاه های تخصصی در سالم جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: مسیرهای ورودی جاده ای، ترمینال مسافربری، راه آهن و فرودگاه هدف اصلی نشست پایش پیشرفت کار پروژه های مرتبط است و بنا داریم که این اماکن نسبت به زیباسازی و بهسازی فضای مورد نظر نیز اقدام شود.

وانت های میوه فروش بندرعباس ساماندهی شود وی با اشاره به اینکه وجود وانت های میوه فروشی و برخی دکه های بدون مجوز سبب ایجاد ترافیک و از بین بردن جلوه بصری شهر به ویژه در ورودی ها شده، بر ساماندهی و نظارت بر فعالیت این افراد نیز تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تصریح کرد: راه آهن بندرعباس باید طی تفاهمی با شهرداری مشکلات فعلی و برخی کاستی های موجود را رفع و محوطه سازی فضای ایستگاه را تکمیل و نسبت به کاشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وانت های میوه فروش و دکه های بدون مجوز بندرعباس ساماندهی شود

وانت های میوه فروش و دکه های بدون مجوز بندرعباس ساماندهی شود