مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 17:102023-12-10اقتصادي

مشکل حقوقی 1300 مسکن مهر پرند


مدیرعامل شهر جدید پرند با بیان اینکه در حال حاضر در حدود 1300 واحد مسکن مهر در شهر پرند باقیمانده که عمدتا تعاونی ساز و دارای مشکلات حقوقی هستند از تلاش برای رفع مشکلات حقوقی 500 واحد مسکونی و بازگشت این تعداد واحد به چرخه ساخت و تحویل خبر داد.

-    به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند روند تکمیل واحد های باقیمانده مسکن مهر در آن شهر را توضیح داد و گفت: طبق آمار بررسی شده، حدود یکهزار و 300 واحد مسکن مهر در پرند باقی مانده است که مشکلات حقوقی دارند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند توضیح داد: واحد های باقیمانده مسکن مهر پرند عمدتا تعاونی ساز هستند که دچار مشکلات و مسائل حقوقی هستند و اعضا با سازندگان مشکلاتی دارند که این مشکلات در طی سال ها سبب شده تا عوارض حقوقی برای پروژه های باقیمانده مسکن مهر و تکمیل آن ها ایجاد شود.

صیادی تصریح کرد: بررسی های پرونده تعداد یکهزار و 300 واحد باقیمانده مسکن مهر پرند نشان می دهد که 500 واحد از این واحد ها امکان رفع توقیف و تکمیل و تحویل به متقاضیان را دارند که تلاش خواهد شد تا این تعداد از واحد ها نیز با رفع توقیف و رفع مشکلات حقوقی ایجاد شده به چرخه ساخت مسکن و تحویل به متقاضیان برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل حقوقی 1300 مسکن مهر پرند

مشکل حقوقی 1300 مسکن مهر پرند