مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 22:552023-12-19سياسي

حفاظت از بیت المال یکی از حقوق عامه است


حفاظت از بیت المال یکی از حقوق عامه است.

- ایسنا/لرستان رییس دادگستری لرستان گفت: حفاظت از بیت المال یکی از حقوق عامه است.

حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری امروز، 28 آذرماه در محل شورای استانی حفظ حقوق بیت المال ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال، اظهار کرد: طبق اصل 56 قانون اساسی یکی از وظایف قوه قضاییه احیای حقوق عامه است و یکی از این حقوق عامه حفاظت از بیت المال است.

وی با اشاره به اینکه دادگستری استان وظیفه خود را برخورد جدی با تعرض کنندگان به اراضی ملی و تغییر کاربری اراضی کشاورزی می داند، افزود: صیانت و حفاظت از بیت المال در دادگستری استان یک ضرورت به شمار می رود و با جدیت پیگیری می شود.

رییس کل دادگستری لرستان خاطرنشان کرد: در راستای حفظ حقوق عامه با افرادی که اقدام به تصرف، تخریب و تغییر کاربری انفال، بیت المال، موقوفات، انهار، چشمه سارها، سدها، منابع طبیعی، حریم راه ها و خطوط انتقال نیرو می کنند یا با سندسازی اقدام به تصرف اراضی کرده و یا بدون مجوز اقدام به تغییر کاربری مراتع و اراضی کشاورزی می کنند، به صورت جدی و بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.

شهسواری با تأکید بر اینکه شورای حفظ حقوق بیت المال وظیفه صیانت و حفاظت از بیت المال را دارد، بیان کرد: حقوق بیت المال طیف وسیعی را شامل می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از بیت المال یکی از حقوق عامه است

حفاظت از بیت المال یکی از حقوق عامه است