مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:252023-11-26سياسي

کتاب پل ارتباطی برای ارتقای سطح علم و دانش است


مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان با بیان اینکه کتاب، ماشین سفر به زمان است، گفت: کتاب پل ارتباطی برای ارتقای سطح علم و دانش است و جامعه ای که بیشتر کتاب می خواند، - ایسنا/لرستان مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان با بیان اینکه کتاب، ماشین سفر به زمان است، گفت: کتاب پل ارتباطی برای ارتقای سطح علم و دانش است و جامعه ای که بیشتر کتاب می خواند، داناتر خواهد بود.

سجاد راستخانه امروز در نشست کتابخوان ویژه مددجویان و کارکنان زندان مرکزی خرم آباد که با حضور مدیرکل سازمان زندان های استان برگزار شد، ضمن تحسین زندانیان، کتاب را تنها وسیله سفر به گذشته و آینده عنوان کرد و افزود: با مطالعه کتاب قادر خواهیم بود از تجربیات دیگران استفاده کنیم و تجربیات خود را به دیگران منتقل کنیم و بدین صورت کتاب، ماشین سفر به زمان است.

وی اقدامات فرهنگی صورت گرفته در زندان های لرستان را ارزشمند و در سطح عالی برشمرد و اضافه کرد: سرانه مطالعه در کشورها به رشد فرهنگی آن ها و به طور گسترده تر به توسعه انسانی در هر کشور مربوط می شود؛ هر چه سرانه مطالعه بالاتر باشد آن کشور از رشد فرهنگی بالاتری برخوردار است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان کتاب را پل ارتباطی برای ارتقای سطح علم و دانش برشمرد و گفت: جامعه ای که بیشتر کتاب می خواند، داناتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب پل ارتباطی برای ارتقای سطح علم و دانش است

کتاب پل ارتباطی برای ارتقای سطح علم و دانش است