مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-11سياسي

اولین دادستان ماهان کرمان منصوب شد


با صدور حکمی از سوی رییس قوه قضاییه، سینا بنی اسد، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرمان به سمت دادستان عمومی و انقلاب بخش ماهان منصوب شد.

- ایسنا/کرمان با صدور حکمی از سوی رییس قوه قضاییه، سینا بنی اسد، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرمان به سمت دادستان عمومی و انقلاب بخش ماهان منصوب شد.

مراسم معارفه دادستان عمومی و انقلاب بخش ماهان طی هفته جاری برگزار خواهد شد.

در حکم انتصاب سینا بنی اسد به عنوان اولین دادستان بخش ماهان که به امضای حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، ریاست قوه قضاییه رسیده، آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومان و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

گفتنی است: بنی اسد از زمان تصدی منصب قضا در سال 1397 تا 1401 در سمت دادیار دادسرای عمومی و انقلاب کرمان مشغول خدمت بوده و از سال 1401 تاکنون نیز در سمت بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب کرمان مشغول به کار بوده است.

شایان ذکر است وی دانشجوی دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی بوده و در حال تدوین رساله دکترای خود در رشته حقوق جزا و جرم شناسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دادستان ماهان کرمان منصوب شد

اولین دادستان ماهان کرمان منصوب شد