مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-19اقتصادي

کشف پوشاک قاچاق در بجنورد


جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 9 هزار و 357 ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق به ارزش 34 میلیارد و 75 میلیون ریال خبر داد.

  - ایسنا/خراسان شمالی جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 9 هزار و 357 ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق به ارزش 34 میلیارد و 75 میلیون ریال خبر داد.

  سرهنگ محمد غلامی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان حین اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز از نگهداری تعداد زیادی پوشاک خارجی و قاچاق در یک انباری در حاشیه شهر بجنورد مطلع و بلافاصله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه کارآگاهان بعد از شناسایی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از انبار 9 هزار و 357 ثوب پوشاک خارجی و قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه 34 میلیارد و 75 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی خراسان شمالی معرفی شد.

دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در شیروان فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار که موجب سلب آسایش شهروندان شده بود، خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف پوشاک قاچاق در بجنورد

کشف پوشاک قاچاق در بجنورد