مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:152023-11-30سياسي

وزیر کشور: نقش دولت در اقتصاد کاهش پیدا کرد


وزیر کشور با تاکید بر اینکه ظرفیت گردشگری یزد در زمینه توسعه پایدار اقتصاد استان استفاده شود، گفت: سیاست نظام کاهش تصدی گری دولت در اقتصاد و تقویت بخش خصوصی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، احمد وحیدی صبح امروز در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی یزد با اشاره به اینکه بخش خصوصی نقش بسیار مهمی در توسعه کشور دارد اظهار داشت: جهاد اقتصادی یکی از موضوعات بسیار مهم در رشد و تعالی ایران اسلامی است و در این حوزه بخش خصوصی از جمله مهمترین نقش ها را برعهده دارد.

وی با اشاره به اینکه ایران در حال رسیدن به قله است خاطرنشان کرد: برای اینکه به این قله دست پیدا کنیم، باید تمامی عناصر اجرایی و اقتصادی کشور با یکدیگر هم افزایی داشته باشند.

وزیر کشور به برنامه های کلان دولت سیزدهم در توسعه اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: امروز شرایط لازم برای رسیدن به اهداف عالی اقتصادی کشور مهیاست و باید در این حوزه تمام تلاش خود را به کار گرفته و با همراهی و همکاری بتوانیم این اهداف را محقق کنیم.

وزیر کشور بر ضرورت توسعه اقتصاد دانش بنیان اشاره کرد و گفت: این حوزه به صورت جدی مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم است و در طول دو سال گذشته هم برنامه ریزی و اقدامات گسترده ای در این حوزه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: نقش دولت در اقتصاد کاهش پیدا کرد

وزیر کشور: نقش دولت در اقتصاد کاهش پیدا کرد