مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:302023-11-22اقتصادي

پویش «احیای هلیل تا جازموریان» در جنوب کرمان اجرا می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از راه اندازی پویش احیای هلیل تا جازموریان با هدف ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ و احیا مراتع و جنگل ها در جنوب کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب استان کرمان، قاسم رحیمی نیا ظهر امروز در جمع با خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش احیای هلال تا جازموریان اظهار کرد: همزمان با شروع کاشت نهال در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت از آذرماه در جنوب کرمان این پویش نیز آغاز می شود.

وی با بیان اینکه در راستای عملیاتی کردن طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور از آذرماه سال جاری تا اسفندماه برای احیا و غنی سازی عرصه های منابع طبیعی جنوب کرمان براساس تعهدات اقدام خواهد کرد.

رحیمی نیا با بیان اینکه پویش احیای هلیل تا جازموریان هم زمان با آغاز طرح کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور، یازدهم آذرماه به طور نمادین آغاز می شود افزود: تاکنون میزان 290 هزار اصله نهال جنگلی و بیابانی از اوایل مهرماه در جنوب کرمان بصورت رایگان بین متقاضیان توزیع شده است.

وی افزود: در این پویش قرار است، در مساحتی بیش از 106 هزار هکتار با مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی بذر و نهال کاشته شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان، افزایش پوشش گیاهی، مقابله با ریزگردها و بیابان زدایی و توسعه سطح جنگل ها در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «احیای هلیل تا جازموریان» در جنوب کرمان اجرا می شود

پویش «احیای هلیل تا جازموریان» در جنوب کرمان اجرا می شود