مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-04سياسي

محدودیتی برای اختصاص بودجه به حوزه پژوهش نداریم


رییس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه اگر مساله ای برای ما به وجود بیاید که اهمیت بالایی داشته باشد و نیاز مردم با آن رفع شود، حاضریم در اصلاح بودجه مشکلات اعتبارات آن را رفع کنیم، - ایسنا/خراسان رضوی رییس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه اگر مساله ای برای ما به وجود بیاید که اهمیت بالایی داشته باشد و نیاز مردم با آن رفع شود، حاضریم در اصلاح بودجه مشکلات اعتبارات آن را رفع کنیم، گفت: ما در رابطه با پژوهش هیچ محدودیتی نداریم؛ به شرطی که پژوهش ها مساله ای از ما را حل کند.

حسن موحدیان، در گفت وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت هفته پژوهش عنوان کرد: باتوجه به اینکه کار شورای شهر سیاست گذاری است، لازمه سیاست گذاری درست، آشنایی با مسائل و مشکلات مردم و حل این مشکلات به شیوه صحیح است.

وی با تاکید بر اینکه راه رفع مشکلات مردم به شیوه صحیح، بهره مندی از پژوهش است، ادامه داد: مرکز پژوهش ها در شهرداری و همچنین شورای اسلامی شهر مشهد به همین منظور فعالیت می کند.

پژوهش میانبری برای دستیابی به توسعه است رییس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: اگر حل مسائل از طریق پژوهش انجام نشود، ما نمی توانیم عقب ماندگی هایمان را جبران کنیم.

باتوجه به اینکه ما یک کشور درحال توسعه هستیم، اگر بخواهیم به سرعت به توسعه دست پیدا کنیم باید یک راه میانبر از طریق پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیتی برای اختصاص بودجه به حوزه پژوهش نداریم

محدودیتی برای اختصاص بودجه به حوزه پژوهش نداریم