مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 08:252023-11-29سياسي

تکمیل پروژه هایی با وقفه 30 ساله توسط دولت سیزدهم


معاون رییس جمهور تاکید کرد که دولت با جدیت روند پیشرفت و آبادانی را پیگیری می کنند و در همین مدت، طرح ها و پروژه های متعددی که بعضاً حتی با وقفه 30 ساله مواجه بودند تکمیل کرده است.

- معاون رییس جمهور تاکید کرد که دولت با جدیت روند پیشرفت و آبادانی را پیگیری می کنند و در همین مدت، طرح ها و پروژه های متعددی که بعضاً حتی با وقفه 30 ساله مواجه بودند تکمیل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی در جریان سفر به استان یزد در دیدار آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد که استاندار و مدیران ارشد استان نیز حضور داشتند، با ابلاغ سلام رییس جمهور، گزارشی از برنامه ها و اقدامات دولت در عرصه های مختلف ارائه داد و گفت: رییس جمهور و اعضای هیات دولت با جدیت روند رفع مشکلات و پیشرفت و آبادانی در سراسر کشور را پیگیری می کنند و در همین مدت، طرح ها و پروژه های متعددی که بعضاً حتی با وقفه 30 ساله مواجه بودند تکمیل و در خدمت مردم قرار گرفته است.

وی حضور مردم در صحنه حمایت و استقبال از رییس جمهور را موجب دلگرمی و یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان ملت ایران دانست و یادآور شد: پارسال در چنین ایامی رژیم صهیونیستی به دنبال طرح و اجرای بلوا و آشوب در کشور بود که با هوشیاری مثال زدنی ملت ایران باز هم ناکام ماندند و امروز به فضل الهی شرایط به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه هایی با وقفه 30 ساله توسط دولت سیزدهم

تکمیل پروژه هایی با وقفه 30 ساله توسط دولت سیزدهم