مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 20:202023-12-19اجتماعي

شیراز؛ در تیررس گرد و غبار محلی و آلودگی هوا


معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس نسبت به آلودگی هوای شیراز هشدار داد و گفت: مدتی است خبر از تخریب باغات شهری شیراز به گوش می رسد و میزان ترافیک های درون شهری به شدت افزایش یافته است.

- ایسنا/فارس معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس نسبت به آلودگی هوای شیراز هشدار داد و گفت: مدتی است خبر از تخریب باغات شهری شیراز به گوش می رسد و میزان ترافیک های درون شهری به شدت افزایش یافته است.

این موارد می تواند آسیب جدی به پاکیزگی هوای شیراز وارد کند.

نشست هماهنگی و همکاری دستگاه ها در خصوص مقابله با پدیده گرد وغبار و کارگروه وقوع شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی استان فارس امروز، 28 آذرماه در سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست فارس برگزار شد.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس در این نشست با اشاره به آسیب پذیری هوا و اقلیم شیراز و امکان آسیب های زیست محیطی ناشی از آلودگی بر لزوم نظارت، پایش و مقابله جدی با این پدیده تاکید کرد.

قاسم نهاوندی با اشاره به اینکه پدیده گرد و غبار و وضعیت کانون های گرد و غبار در استان رصد می شود، افزود: بر اساس مطالعات منشأیابی داخلی فرسایش بادی، توفان های ماسه و گرد و غبار کشور در استان فارس، به دلیل خشکسالی های اخیر و برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز؛ در تیررس گرد و غبار محلی و آلودگی هوا

شیراز؛ در تیررس گرد و غبار محلی و آلودگی هوا