مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-13اقتصادي

ساخت بزرگترین شهربازی پایتخت در جنگل های لویزان


مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران از سرمایه گذاری برای ساخت بزرگترین شهربازی پایتخت در جنگل های لویزان به ارزش 22 هزار میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوید خاصه باف در این باره گفت: سرمایه گذاری برای ساخت بزرگترین شهربازی پایتخت در جنگل های لویزان واقع در منطقه 4 به ارزش 22 هزار میلیارد تومان در حال انجام است.

وی افزود: مطالعات این پروژه در حال انجام است و به دنبال اخذ مجوز از سازمان منابع طبیعی هستیم و از همه مهمتر اینکه آزمایش های فنی خاک در این محدوده باید انجام شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران با بیان اینکه ارزش سرمایه گذاری این پروژه 22 هزار میلیارد تومان برآورد شده است، ادامه داد: بعد از اخذ مجوزهای لازم پیش بینی می کنیم انعقاد قرارداد آن برای سال آینده انجام شود.

وی درباره جذب سرمایه گذار برای اجرای پروژه شهربازی بیان کرد: در حال حاضر دو سرمایه گذار برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده اند.

یکی از سرمایه گذارها قرار است از منابع خارجی برای اجرای این طرح استفاده کند و سرمایه گذار دیگری نیز اعلام کرده برای اجرای این پروژه از منابع داخلی استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بزرگترین شهربازی پایتخت در جنگل های لویزان

ساخت بزرگترین شهربازی پایتخت در جنگل های لویزان