مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 18:112023-12-05اجتماعي

استمرار تعطیلی دستگاه های اداری و اجرایی اصفهان و چند شهرستان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، با اشاره به آخرین مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، گفت: با توجه به استمرار آلودگی و پایداری هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان و نیز به منظور کاهش ترددها، ادارات، دستگاه های اجرایی و بانک ها (به غیر از مراکز امدادی، درمانی، خدمات رسان و بیمارستان ها) روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه در مناطق یاد شده تعطیل خواهند بود.

وی یادآور شد: پیش از این مدارس نواحی شش گانه شهر اصفهان و 9 منطقه آموزش و پرورش در استان برای روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه غیرحضوری اعلام شده بود.

شیشه فروش بیان کرد: انتظار می رود دستگاه های اجرایی ضمن خاموش کردن سیستم های گرمایشی و رعایت الزامات مرتبط با کاهش انتشار آلاینده ها، کاهش سفرهای غیرضروری، رعایت الزامات بهداشتی برای کارکنان، اطلاع رسانی و هماهنگی لازم را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان متذکر شد: تیم های گشت و نظارت در استان اصفهان به صورت شبانه روزی و با جدیت فعالیت می کنند.

وی ضمن اشاره به انتشار دود غلیظ از کارخانه ذوب آهن در چهاردهم آذرماه، گفت: پس از وقوع این اتفاق بلافاصله تیم های اداره کل محیط زیست به کارخانه ذوب آهن اعزام و ضمن پیگیری از طریق مقامات قضایی جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار تعطیلی دستگاه های اداری و اجرایی اصفهان و چند شهرستان

استمرار تعطیلی دستگاه های اداری و اجرایی اصفهان و چند شهرستان