مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-02سياسي

استقرار سفیران فرهنگی در ایستگاه های اتوبوس برای اجرای طرح «من شهردارم»


رییس ستاد اجرایی دبیرخانه دائمی بودجه ریزی مشارکتی «طرح من شهردارم» با تأکید بر اهمیت ویژه طرح «من شهردارم» برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهر، - برنامه های اتوبوسرانی تهران در طرح من شهردارم تشریح شد استقرار سفیران فرهنگی در ایستگاه های اتوبوس برای اجرای طرح من شهردارم رییس ستاد اجرایی دبیرخانه دائمی بودجه ریزی مشارکتی طرح من شهردارم با تأکید بر اهمیت ویژه طرح من شهردارم برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهر، اقدامات اتوبوسرانی تهران به منظور اجرای هر چه بهتر این طرح را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی علیزاده با اشاره به اینکه اتوبوسرانی پیشگام در اجرای برنامه های این طرح در شهر تهران است، گفت: تصمیم گیری مدیران شهری و جهت دهی به برنامه ها و فعالیت ها در شهر با مشارکت مستقیم شهروندان یکی از مهمترین مسائلی است که مدیریت شهری فعلی در تحقق آن گامی جدی برداشته است.

وی ادامه داد: یکی از بارزترین ویژگی های این طرح تشویق شهروندان به تعامل بیشتر در امور شهر و ایجاد ارتباطی فعال و دوسویه است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره برنامه های شرکت واحد برای اجرای هرچه بهتر این طرح، گفت: نصب پوسترها و طرح ها در فضاهای تبلیغاتی و بصری اتوبوسرانی اعم از پایانه ها، ایستگاه های خطوط عادی و تندرو، فضاهای تبلیغاتی تمامی اتوبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار سفیران فرهنگی در ایستگاه های اتوبوس برای اجرای طرح «من شهردارم»

استقرار سفیران فرهنگی در ایستگاه های اتوبوس برای اجرای طرح «من شهردارم»