مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-14دانش

افتتاح کتابخانه مجازی دانشگاهی آزاد قشم با 180 هزار عنوان کتاب


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم گفت: کتابخانه مجازی دانشگاهی آزاد قشم با 180 هزار عنوان کتاب افتتاح شد.

- ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم گفت: کتابخانه مجازی دانشگاهی آزاد قشم با 180 هزار عنوان کتاب افتتاح شد.

محمد حیدری نارمندی، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به از راه اندازی کتابخانه دیجیتال با 180 هزار عنوان کتاب در دانشگاه آزاد واحد قشم، اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این میزان اهمیت برای قشر دانشجو دو چندان می شود.

وی با ذکر این نکته که دانشجو باید در جامعه روشنگری کند، عنوان کرد: دانشجویان باید به سلاح علم و دانش تجهیز شوند تا در برابر جریان و سیلاب عظیم اطلاعات درست و نادرست غرق نشوند و بتواند به سایر اقشار مختلف جامعه را نیز آگاهی ببخشند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره پیشرفت علم و دانش و تاثیر آن بر تمام ابعاد زندگی، خاطرنشان کرد: با توجه به عجین شدن زندگی روزمره بشر با انواع تکنولوژی ها، کتابخانه ای که در دانشگاه آزاد قشم نیز به بهره برداری رسید به صورت الکترونیکی و دیجیتالی فعالیت می کند.

حیدری نارمندی تصریح کرد: این کتابخانه جهت استفاده اساتید، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی افتتاح شد که با فراهم شدن فرصت مناسب، سهم و سرای مطالعه افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کتابخانه مجازی دانشگاهی آزاد قشم با 180 هزار عنوان کتاب

افتتاح کتابخانه مجازی دانشگاهی آزاد قشم با 180 هزار عنوان کتاب