مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:102023-11-27اقتصادي

تحقق رشد 7 درصدی اقتصاد در بودجه سال آینده/ تورم کمتر از 30 درصد می شود


معاون سازمان برنامه و بودجه ضمن تاکید بر اینکه مأموریت لایحه بودجه سال آینده تحقق رشد هفت درصدی در اقتصاد است، اعلام کرد: در بخش اول لایحه بودجه 1403 منابع بودجه نسبت به قانون سال جاری رشد 18.

- معاون سازمان برنامه و بودجه ضمن تاکید بر اینکه مأموریت لایحه بودجه سال آینده تحقق رشد هفت درصدی در اقتصاد است، اعلام کرد: در بخش اول لایحه بودجه 1403 منابع بودجه نسبت به قانون سال جاری رشد 18.

3 درصدی داشته که به معنی کنترل تورم در بودجه سال آینده است و برآورد این است که در سال آینده تورم به کمتر از 30 درصد برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید امانی همدانی🔹اظهار کرد: نکته مهم در فرایند تدوین لایحه بودجه 1403 این است که برخلاف بسیاری از دوره های پیشین که ابتدا مصارف تعیین می شد و سپس برای مصارف، منابعی در نظر گرفته می شد در تدوین لایحه 1403 ابتدا منابع قابل حصول احصا شد و سپس بر مبنای آن، مصارف مشخص شد.

وی گفت: مأموریت لایحه بودجه سال آینده تحقق رشد هفت درصدی در اقتصاد خواهد بود، گفت: مالیات کارکنان در سال آینده به اندازه رشد حقوق خواهد شد.

معاون سازمان برنامه و بودجه اظهر کرد: برآورد ما این است که تورم سالانه در پایان سال جاری به حدود 39 درصد و در سال آینده به کمتر از 30 درصد خواهد رسید؛ بنابراین حدود 30 درصد از رشد درآمد مالیاتی بر اثر تورم اتفاق خواهد افتاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق رشد 7 درصدی اقتصاد در بودجه سال آینده/ تورم کمتر از 30 درصد می شود

تحقق رشد 7 درصدی اقتصاد در بودجه سال آینده/ تورم کمتر از 30 درصد می شود