مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 18:252023-11-30سياسي

رضایی: پیشرفت کشور بدون هماهنگی و وحدت امکان پذیر نیست


امروز پیشرفت کشور بدون هماهنگی و وحدت امکان پذیر نیست و باید برادری ها مثل اوایل انقلاب تقویت شود و شورای ائتلاف باید آن را احیا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محسن رضایی دبیر شورای هماهنگی سران قوا در جلسه تشکیلاتی اعضای کمیته ها و ارکان شورای ائتلاف با اشاره به ادامه دار بودن پیامدهای عملیات طوفان الاقصی، گفت: حادثه غزه یکی از مهم ترین اتفاقات جهان است و با این عملیات یک رونمایی جدیدی از جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت پدیدار شد.

وی افزود: همچنین در آن طرف ماجرا یک رونمایی از آمریکا و حامیان رژیم صهیونسیتی صورت گرفت و چهره کریه حامیان کودک کشی برای جهانیان روشن شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: در این سمت جبهه مقاومت اقتدار و انسانیت خود را نمایان کرد و در آن طرف دژخیمی و ستمگری و توحش نمایان شد.

رضایی خاطرنشان کرد: اگر ده سال قبل از این عملیات به آن نگاه کنیم، انواع توطئه علیه جبهه مقاومت، جمهوری اسلامی و فلسطینیان را مشاهده می کنیم.

  وی افزود: توطئه هایی که همراه با برنامه ریزی بود و همه دیدند که کشورهای غربی چقدر فعالیت کردند و خواستند ایران هراسی را در اذهان جا بیندازند و چهره مسلمانان و جبهه مقاومت را بد جلوه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: پیشرفت کشور بدون هماهنگی و وحدت امکان پذیر نیست

رضایی: پیشرفت کشور بدون هماهنگی و وحدت امکان پذیر نیست